Найкраща школа 97,                                                                        

Її нікому не забути,

Бо тут працюють з року в рік

Натхненні , творчі й мудрі люди.

Чудова школа, як ніде,    

Поглянь навкруг, спитай усюди!

Вам скажуть учні і батьки

Працюють в ній найкращі люди.

 

Рідна школа... При згадці цього слова у кожного виринають свої щемливі згадки та почуття. Ми подумки повертаємось у світ дитинства та юності, згадуємо перші уроки, вечори, зустрічі. Згадуємо друзів, однокласників, учителів. Усіх тих, хто дав перший досвід, досвід через навчання. Весь цей калейдоскоп, наче у пришвидшеному кіно, пролітає у пам'яті і зупиняється на Першому дзвонику.

 Перша лінійка в новозбудованій школі

          Свою історію навчальний заклад розпочав 1 вересня 1991р.,  в рік, коли народжувалася нова українська держава. Тому сьогодні ми з гордістю говоримо, що наша школа - ровесниця незалежної держави. Сьогодні це великий навчально-виховний заклад, у якому велика актова зала,  басейн, 2 спортивні зали, бібліотека, їдальня.

Про відкриття школи оголосив директор Крупник Петро Матодійович. Він здійснює управління навчально-виховним процесом  і до сьогодні. Як мудрий керівник, вносить нові технології у навчання та виховання. Основне завдання школи бачить у формуванні успішних випускників, які знайдуть себе у житті. Його крилате звернення "Дорогі діти" запало в душу не одному поколінню випускників.

В переконаннях директора простежується не лише прагматичне бачення майбутнього школи, але й  усвідомлення простої істини: суспільство починається зі школи.

За часів керування школою відбувалася розбудова української національної школи: посвята школи, введення уроків християнської етики, вивчення другої іноземної мови, оновлення предметних кабінетів мови, початкових класів, налагодження системи національно-патріотичного виховання. Головне в роботі директора - любити вчителя, розуміти його проблеми.

Допомагає Петру Методійовичу впроваджувати інноваційні технології команда заступників: Яремків Наталія Володимирівна (17 років роботи заступником), Лучків Ольга Володимирівна (14 років роботи заступником), Цюмра Оксана Ярославівна (3 роки роботи заступником).

Заступники з навчально-виховної роботи:

- з 1991 р. по 1995 р. – Олійник Василь Михайлович;

- з 1998 р. по 1999 р. - Ковалюк Галина Романівна;

- з 1991 р. по 2002р. – Козій Оксана Іванівна;

- з 1991 р. по 2013 р. – Новіков Юрій Євгенович;

Школа – це не просто будівля, школа – це люди, які присвятили своє життя дітям.

Школа – це великий світ, у якому є два центри цього Всесвіту – учитель і учень. Вони перевтілюють звичайну будову в особливий вируючий, гомінкий, але добрий дім, де з кожним роком одні стають розумніші, інші мудріші і всі разом ближче і рідніше один одному.

Історія школи нараховує 25 років. Протягом цього довгого і водночас швидкоплинного періоду у навчальному закладі працювали і працюють кваліфіковані фахівці своєї справи.

У 1991 р. педагогічний колектив складався з 47 учителів. Сьогодні у школі працює 60 педагогів. Колектив зростає, міцніє, збагачує свої творчі здобутки. В підсумку - серед учителів СЗШ № 97:

2 - Відмінники освіти України;

5 – вчителі-методисти;

24 - старших учителів;

36 - мають вищу кваліфікаційну категорію.  

         Науково-методичною проблемною темою навчального закладу з 2016 по 2021 роки є «Розвиток мотивації учнів до навчання, їх якісної успішності як засіб підвищення результативності навчально-виховного процесу в школі».

        Педагогічний колектив активно впроваджує інноваційні освітні технології та альтернативні системи навчання, систему розвивального навчання, інтерактивні та проектну методики. Особливого значення вчителі надають роботі з обдарованими дітьми, тому і результати у цій галузі є досить високими.

         За 25 років золотими медалістами стали:

                   1993 рік

  • Баранова Оксана
  • Колпак Наталія
  • Жмихова Ірина
  • Федів Галина

1995 рік

  • Хамуляк Ганна
  • Яремцьо Михайло

1996 рік

  • Крупник Ольга
  • Панченко Олексій
  • Чуба Надія

1997 рік

  • Манджала Андрій
  • Анісімова Марина
  • Топольницька Леся
  • Любицький Орест

1998 рік

  • Мец Катерина
  • Глинська Наталія

1999 рік

  • Яхимець Роман
  • Ничка Юрій

2000 рік

  • Шутка Юрій
  • Мацелюх Юрій
  • Гавришко Олеся

2001 рік

  • Боберська Марія
  • Довгань Оксана
  • Миклушка Ірина
  • Сухоцька Уляна

2002 рік

  • Овчаренко Альона
  • Слюбик Мар’ян

2003 рік

  • Шутка Ірина
  • Кашаєва Галина

2004 рік

  • Комендант Христина

2005 рік

  • Миськів Ольга
  • Кость Ірина
  • Буштин Тетяна

2007 рік

  • Коростельова Юлія
  • Олексишин Маряна

2008 рік

  • Танчин Христина

2010 рік

  • Гринаш Оксана
  • Журба Орест
  • Кузнєцова Ганна
  • Боболович Любов
  • Жигайло Ольга

2011 рік

  • Якимець Христина

2012 рік

  • Занік Олег
  • Лукашинська Катерина
  • Штурин Ірина
  • Лісова Христина
  • Порохнавець Софія

2013 рік

  • Радецький Назар

2014 рік

  • Козак Юлія
  • Виграновська Ірина

2016 рік

  • Поглод Олена
  • Цюмра Христина

“З любов’ю до дитини” - таке педагогічне кредо вчителів школи, а головним завданням є “не загубити жодної дитини, дати розкрити в дитині все краще закладене природою, сім’єю, школою”. Тому у навчальному закладі створюються всі умови для навчання та виховання учнів, щоб дітям було затишно і комфортно, щоб вони відчували себе частиною своєї школи та шкільної родини. Весь педагогічний колектив  прагне, аби вихованці стали справжніми громадянами нашої молодої, суверенної, незалежної держави. Надзвичайно важливе значення у школі надається організації виховного процесу.          

У навчальному закладі  функціонують виховні центри:

- молодіжно-учнівський центр з організації дозвілля школярів;

- дитяча художня галерея, де зібрані найкращі роботи учнів;

- центр дитячої творчості.

У школі працює ряд гуртків з художньо-естетичного, спортивного напрямків та предметні гуртки.

Усе це:

-         забезпечує формування морально-здорового клімату в колективі;

-         створює атмосферу довіри, взаємоповаги, підвищує рівень активності і зацікавленості школярів;

-         формує в учнів прагнення до саморозвитку, творчості, самовдосконалення;

-         створює умови для реалізації потенційних можливостей  дітей та їх творчого зростання.

Отже, школа наша незвичайна. Незвичайна саме людьми. А їх чимало – творчих особистостей, майстрів своєї справи. Та до цього й статус школи зобов’язує, адже вона – школа майбутнього. Чим же вона особлива? А тим, що ми намагаємося працювати за новими стереотипами. Всі вчителі володіють комп’ютерними технологіями, і тому уроки проходять дуже цікаво для школярів, передбачають їхню активну участь у навчальному процесі. Учні самостійно, під керівництвом учителів-предметників готують різноманітні презентації, які успішно демонструють товаришам у процесі роботи на уроках. Заняття проходять захоплююче й швидко. Крім уроків, є ще й позакласна робота, де школярі можуть знайти заняття для розкриття своїх творчих здібностей. Для цього є цілий ряд гуртків. 

Школа покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя, де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально-виховного процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста відповідальність за свій вклад у національно-культурне відродження України, у розбудову держави.

Серед безлічі програм і концепцій педагогічний колектив нашого навчального закладу обрав для розвитку і діяльності концепцію школи-родини. Чому? Що надихнуло на обрання даної проблеми?

Саме час, в якому ми нині живемо, висунув на порядок денний програму школи-родини. В новому тисячолітті людство почало шукати порятунку в природному розвитку людини. Турбота про родину звучить на всіх континентах. Адже родина – найдосконаліша, найдивовижніша з усіх суспільних інституцій. Вона зберігалася впродовж усієї історії, не зруйнувалася, незважаючи на соціальні катаклізми. Чому? Та тому, що родина була і залишається найбільшою моральною цінністю, духовною потребою людини. Адже саме родина плекає всі складники здорового громадянства. Мабуть, ніколи досі вона не мала таких важливих завдань, як сьогодні, бо чи було ще коли суспільство так стурбоване моральним, фізичним станом молодого покоління, як у новому тисячолітті. Тому всі проблеми, над якими працює педагогічний колектив, так чи інакше пов’язані саме зі співпрацею сім’ї і школи.

Для нас школа-родина – це школа, яка своєю життєдіяльністю повинна бути наближена до родинного середовища, де дитину люблять, турбуються за її здоров’я, збереження Божого дару в ній. Тож школа за якнайширше співробітництво учителів, батьків, друзів, підприємств – усіх, хто мешкає і трудиться неподалік школи. Тобто, образно кажучи всієї великої родини.

Стратегічна мета діяльності нашої школи-родини, її місія – допомогти дитині в становленні та розвитку особистості.

Наша країна потребує справжніх спеціалістів у різних галузях знань. Тому формування у випускників належного рівня національної свідомості та патріотичних почуттів, достатньої життєвої компетентності, соціального розвитку, відродження національно-культурних традицій українського народу є основними пріоритетами в роботі педагогічного колективу.

Провідна ідея школи-родини:

  • пишайся школою і зроби все, щоб вона пишалася тобою;
  • школа має бути для дитини храмом душі, а храм – це не тільки дім, а почуття, які тебе зігрівають, дають тобі силу жити й усе перемагати.

Цінності школи-родини:

  • Дитина – найбільша цінність, яка виховується за законами роду, народу, Конвенції ООН про людину, права дитини.
  • Батьки ( сім’я, родина) – найбільша моральна цінність, оберіг моралі й духовності. У співдружності з батьками школа виховує у дітей почуття честі роду, відповідальність за сім’ю, усвідомлення історії сім’ї як частини історії народу.
  • Учитель – патріот, професіонал, інтелігент, що створює дух творчості, партнерства в школі, спрямовує діяльність учня, вчить мистецтва життєтворчості.

Навчально-виховний процес у школі-родині здійснюється на основі державної політики в галузі освіти й виховання, національних і загальнолюдських цінностей, науково-педагогічних досягнень, народної педагогіки, філософії родинності і будується на визнанні цінності кожної молодої людини – суб’єкта відродження України як держави.

Учнівський контингент нашої школи становить 821 учень. Середня наповненість класів -  24 учні. Профільне навчання у старших класах здійснюється за гуманітарним та математичним напрямками. Керівництво здійснює адміністрація школи.

Матеріальна база для проведення навчально-виховного процесу досить потужна. 32 класні кімнати та навчальні кабінети, що мають естетичний вигляд та зі смаком оформлені, розміщені на трьох поверхах.

До послуг вчителів та учнів 2 комплекти-класи, в яких 17 робочих місць цілодобово підключені до мережі Іnternet. Уроки трудового навчання проходять у обладнаних столярній,  слюсарній майстернях та обслуговуючої праці. Заняття з фізичного виховання, спортивні секції проводяться у спортивних залах та на добре обладнаному спортивному майданчику, що містить різноманітні спортивні споруди та два поля для ігрових видів спорту: баскетболу, волейболу, футболу.

Учні отримують смачні гарячі обіди у шкільній їдальні.

Цікаво та змістовно відбуваються шкільні виховні заходи у великій актовій залі; організовуються різноманітні заходи з використанням сучасного звукопідсилювального та світлового обладнання.

Традиційними вже стали такі позашкільні та позакласні заходи: «Сурми звитяги», вечір пам'яті «Герої не вмирають», «Андріївські вечорниці», «Йде по світу Коляда», «Великодня Писаночка», «Я маю в серці те, що не вмирає», «Свіча запалена від серця», «Мама і тато завжди бережуть твою долю», свято «Таланти школи», вечір до Дня закоханих, конкурси художньої самодіяльності, інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?», КВК, тематичні вечори та багато іншого.

Школярі активні у суспільно-корисній праці: слідкують за чистотою класів, подвір’я. В школі працює учнівське самоврядування.

Кожного року учні навчального закладу стають переможцями, призерами міських, обласних, всеукраїнських змагань, предметних олімпіад, конкурсів, МАН.

Значна робота педагогічного колективу по охопленню дітей навчанням, залученню їх до позакласної роботи, організація дозвілля школярів сприяє тому, що на обліку у кримінальній міліції у справах неповнолітніх учні школи відсутні.

Школа - це не тільки стіни. Насамперед, це – дух, пам’ять, традиції, наступність поколінь. Це педагоги: і ті, хто щодня переступають поріг, сіючи зерна доброго, розумного, вічного, і ті, кого вже немає сьогодні, але завжди живуть вони у пам’яті учнів, колег, і вчителі – пенсіонери, для яких найвища нагорода в житті – успіхи колишніх вихованців, їхні щирі слова подяки на традиційному вечорі зустрічі шкільних друзів, де впізнають вони один одного, незважаючи на сивину, за блиском завжди молодих очей.

Наша школа має не тільки минуле, творче сучасне, а й широкі перспективи розвитку у майбутнє. Впевненість у завтрашньому дні ґрунтується на високому професіоналізмі вчительського колективу, на багаторічних традиціях, сучасних методиках виховання, тісній співпраці з випускниками, батьками.

Дружній вчительський та учнівський колективи прагнуть допомогти кожному учневі знайти свій шлях у житті, стати особистістю, активним громадянином своєї держави.

Ідеї громадянськості та демократії є основними наскрізними в житті школи, бо вчителі розуміють, що розбудовувати справді незалежну, суверенну, демократичну, правову, соціальну державу будемо ми!

На досягнутому не зупиняємось, а впевнено крокуємо вперед!

 

Рідна школо  - доброти колиско,

Учні всі – талантів барвінковий цвіт.

Ми тобі вклоняємося щиро, низько,

Ти для нас відкрила дивосвіт!

 

Кількість переглядів сторінки:

html counterсчетчик посетителей сайта
Investigationes
CHARLES S. ANDREWS
3139 Brownton Road
Long Community, MS 38915



+7 495 287-42-34 info@ucoz.com
Mirum
sample map