Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс
Програми в усіх школах одні й ті ж, підручники однакові, але школи різні, тому що різні вчителі. Школа – цепередусім учитель. Особистість учителя – наріжний камінь виховання.
Найважливішим явищем у школі, самим повчальним предметом, самим живим прикладом для учня є сам учитель. Він — уособлений метод навчання, саме втілення принципу виховання. Адольф Дистервег
Вчитель повинен знати, що відбувається в душі кожної дитини. з чим вона прийшла до школи, — щоб не допустити жодного болючого дотику до вразливого дитячого серця.
За вікнами осінь… Золота пора року, що вражає багатством кольорів, плодів, фантастичним поєднанням фарб.
Щороку, в нашому навчальному закладі проходить виставка «Осінній вернісаж» (організатор - Кравус О.Д., учитель біології). І кожного року учні, вчителі дивують глядачів своїми вміннями та креативністю. Ця робота була не лише захоплююча, але й пізнавальна. Природа дає можливість учням розвивати власні творчі здібності. Також серед учнів 5-х класів відбулись спортивні змагання «Гарбузові чемпіони» (вчителі фізичного виховання – Береснева М.І. та Береснев А.Б.). Діти отримали величезне задоволення, купу енергії та позитиву!
Яремків Н.В., заступник директора з виховної роботи
... Читати далі »
Дебати як технологія навчання. Саме так визначили класний керівник 10-В класу Кук І.Г., класний керівник 10-А класу Кіщак О.Б., практичний психолог Кульчицька Л.С. і разом з учнями 10-х класів вперше провели дебати на тему "Перехід на латиницю: чи потрібно Україні змінювати абетку?".
Для дебатерів підготовлені місця, таблички з написами «pro» і «contra» та дзвоник, який сповіщає про завершення часу.
Гра полягає в умінні відсторонитися від власної позиції і прийняти протилежну. Саме дебати вчать школярів будувати власну промову та красиво висловлюватися. Адже вміти дебатувати означає вміти дискутувати та доносити свою думку.
Яремків Н.В., заступник директора з виховної роботи
... Читати далі »
Екологічні проблеми набувають планетарного значення. Вивченням та вирішенням цих проблем займається не тільки біологія. Тому потрібно доносити до суспільства можливість їх розв’язання різними мовами. Так виникла ідея проведення інтегрованого уроку біології та англійської мова. Вчитель біології Кук І.Г., англійської мови Кіщак О.Б.
Яремків Н.В., заступник директора з виховної роботи
... Читати далі »