Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс
Програми в усіх школах одні й ті ж, підручники однакові, але школи різні, тому що різні вчителі. Школа – цепередусім учитель. Особистість учителя – наріжний камінь виховання.
Найважливішим явищем у школі, самим повчальним предметом, самим живим прикладом для учня є сам учитель. Він — уособлений метод навчання, саме втілення принципу виховання. Адольф Дистервег
Вчитель повинен знати, що відбувається в душі кожної дитини. з чим вона прийшла до школи, — щоб не допустити жодного болючого дотику до вразливого дитячого серця.
Головна » 2020»Травень»8 » "Дистанційна освіта в дії".Проект «Вирощування найвищої бобової рослини»
10:57
"Дистанційна освіта в дії".Проект «Вирощування найвищої бобової рослини»
Учні 5 А, Б, В класів та вчитель географії Стеців Ірина Романівна,взяли участь у навчальому проекті «Вирощування найвищої боової рослини»
Мета: з’ясувати умови, за яких вдома можна виростити найвищу бобову рослину (наприклад, горох, сою, квасолю). Для виконання проекту вам знадобляться: пророщені бобові рослини, ґрунт, ящики чи вазони, у яких вирощуватимете рослини. Тривалість проектної діяльності — один місяць.
Хід роботи над проектом
1. Підготуйте усе для роботи.
2. Подумайте, які умови росту бобової рослини будете досліджувати, як фіксуватимете результати спостережень і вимірювань висоти рослин (за допомогою таблиць, фотографій тощо).
3. Виконання проекту
А) Беремо квасолю, змочуємо водичкою і замотуєте вологою ганчіркою, поки почне проростати.
Б) Висаджуєте по 1 у стаканчики чи вазони з грунтом.
В) Створюєте різні умови:
- один стаканчик ставите на сонечку на підвіконні
- другий у темне тепле місце
- третій у холодне місце
- * можна у різний ґрунт (за бажанням) залежно від кількості стаканчиків
Доглядаєте і поливаєте однаково.
А три стаканчики посаджені ставите на підвіконня, але поливаєте по-різному: 1 – мало і нечасто, 2- достатньою кількість, 3 – кожен день.
Усього буде 6 (7*) стаканчиків.
4. Усі етапи проекту фотографуєте. Робите презентацію. Описуєте, що робили.
5. Вимірюєте висоту рослини з моменту проростання (за своїм графіком, вказуючи дату) у різних стаканчиках і фіксуєте у таблицю спостережень (розміри таблиці залежно від досліджень). У кінці проекту таблицю фотографуєте і вміщуєте у презентацію)