Головна » 2020 » Травень » 21 » Наказ "Про завершення 2019-2020 навчального року"
13:06
Наказ "Про завершення 2019-2020 навчального року"

Середня загальноосвітня школа № 97

Н А К А З
м. Львів

Від 19.05.2020 № 107
Про організоване завершення 2019 -2020 н.р.
Враховуючи наказ МОН України № 367 від 16.04.2018 р. « Про затвердження Порядку зарахування , відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», лист МОН № 1/9-213 від 16.04.2020 р. « Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року», наказ МОН № 463 від 30.03.2020 , зареєстрованого Міністерством юстиції України 09.04.2020 року за № 333/43616 « Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів , які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2019 -2020 навчальному році», лист МОН України № 1/9 – 173 від 23 березня 2020 року « Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину «, лист управління освіти ДГП ЛМР № 4-2601-13194 від 07.05. 2020 р. « Щодо завершення 2019 -2020 навчального року» , на виконання рішення педагогічної ради № 6 від 18 травня 2020 р.,
НАКАЗУЮ :
1. Завершити навчальний рік 29 травня 2020 року .
2. Оформлення та видачу свідоцтв про здобуття базової середньої освіти , свідоцтв досягнень та табелів навчальних досягнень завершити до 15 червня 2020 року .
3. Учням 1-8 класів , 10 класів , які не планують навчатися в іншому закладі надіслати копії відповідних документів , а у 2020 -2021 н.р. видати оригінали .
4. Провести річне оцінювання досягнень учнів , в т.ч. учнів 4-х та 9-х класів , які завершують здобуття початкової та базової середньої освіти , враховуючи результати І та ІІ семестрів з урахуванням результатів очного навчання до 12 березня 2020 року та результатів навчання з використанням дистанційних технологій в період карантину .
5. У журналах та документах учнів 4-х та 9-х класів у графі «ДПА» зробити запис « звільнений (-а)»
6. Заповнення класних журналів робити відповідно до графіку :
6.1. Дати та зміст уроків потрібно записувати у класні журнали відповідно до календарно-тематичного планування згідно з розкладом .
6.2. У графі « Зміст уроку» зробити позначку « Дистанційне навчання», тоді вказати теми , а також види та форми роботи : платформа Сlassroom , Viber–групи , онлайн–консультації ,відеоуроки , Skype – конференції , Zoom – конференції , тестування
6.3. У графі «Домашні завдання» прописати : сформулювати запитання за змістом параграфа , виконати вправу , дати письмову відповідь на питання , переглянути відео урок , скласти план , створити презентацію , провести дослідження , виконати проєкт, порівняльна таблиця .
6.4. Мінімізувати кількість видів контролю , скоротити кількість тематичних оцінок у ІІ семестрі до 2 , кількість контрольних робіт також скоротити до 2.
6.5. Оскільки оцінка за «зошит» з української мови , літератури та зарубіжної літератури враховується при виставленні тематичної оцінки , поставити оцінку на основі вправ , що їх учень виконував та надсилав учителеві
6.6. Оскільки оцінка за ведення зошитів з математики не враховується до тематичної , у журналі робимо колонку «зошит» , але оцінок не виставляємо .
6.7. Сторінку журналу з іноземних мов заповнюємо відповідно до календарного планування . Фіксуємо колонку за ведення зошитів , але оцінки не ставимо , оскільки вони не враховуються до тематичного оцінювання . Контроль видів мовленнєвої діяльності , які проведені в умовах дистанційного навчання ( аудіювання , письмо , читання , говоріння ) записуються в журнал без зазначення дат . Оцінку за словники не виставляємо .
6.8. Лабораторні роботи з фізики замінити експериментами в домашніх умовах .
6.9. Практичні роботи з хімії , які передбачені навчальним планом , виконуються учнями за допомогою технологій дистанційного навчання .
6.10. Лабораторні , практичні , експериментальні роботи в домашніх умовах слід проводити зі строгим дотриманням правил техніки безпеки та у присутності одного з батьків , чи осіб , що їх заміняють .
6.11. Тематичні та семестрові підсумкові роботи записуються без зазначення дат їх проведення . У змісті фіксується « контрольне тестування».
6.12. На сторінці журналу « Облік відвідування»- дати проставляємо , «н» не ставимо .
6.13. Класні керівники у журнал записують проведені бесіди , заходи , виховні години на платформах дистанційного навчання .
7. Виставити семестрові оцінки з фізичної культури, трудового навчання , музичного мистецтва та предмета «Захист Вітчизни» за результатами оцінок, отриманих до 12 березня 2020 року. Якщо учні під час карантину виконували завдання, то відповідні результати також слід враховувати.
8. Під час заповнення журналу використовувати нотатки та замітки із власних записів , які були зроблені вчителем у довільній формі під час дистанційного навчання .
9. У 1-2 –х класах оцінки не виставляються , оскільки діє формувальне оцінювання і учні отримують свідоцтва досягнень .
10. У 3 ,4 –х класах в журнал виставляються оцінки поточні та перевірні роботи , на основі яких виставляються тематична , семестрова та річна .
11. Оцінювання учнів , які здобувають освіту за індивідуальною формою навчання , здійснювати аналогічно до звичайного навчання .
12. Учнів , які не мали змоги долучитись до платформи GoogleClassroom , атестувати на основі самостійно опрацьованого матеріалу ( проекти , презентації , завдання через телефон , спілкування з батьками ) та враховуючи поточні та тематичні оцінки , одержані до карантину .
13. У журналах ГПД, гурткової роботи вказуються дистанційні форми роботи ( відео , бесіди на різних платформах ).
14. Учителям на початку 2020-2021 н.р. проаналізувати стан засвоєння учнями навчального матеріалу , освоєного під час карантину , щоб у разі необхідності , спланувати коригуюче навчання .
15. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою .

Директор школи : П.Крупник

Переглядів: 558 | Додав: Alexis | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Investigationes
CHARLES S. ANDREWS
3139 Brownton Road
Long Community, MS 38915



+7 495 287-42-34 info@ucoz.com
Mirum
sample map