Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє. А. Барбюс
Програми в усіх школах одні й ті ж, підручники однакові, але школи різні, тому що різні вчителі. Школа – цепередусім учитель. Особистість учителя – наріжний камінь виховання.
Найважливішим явищем у школі, самим повчальним предметом, самим живим прикладом для учня є сам учитель. Він — уособлений метод навчання, саме втілення принципу виховання. Адольф Дистервег
Вчитель повинен знати, що відбувається в душі кожної дитини. з чим вона прийшла до школи, — щоб не допустити жодного болючого дотику до вразливого дитячого серця.
З дитинства багато хто звик до стереотипу, що музей — це тихо і нудно проведений час серед старих запилюжених речей, які мало що промовляють. Сьогодні музеї типу «забери руки, замовкни і слухай екскурсовода» відходять у минуле. ... Читати далі »
«Коли ти будеш зо мною, то смерть не посмiє i в хату нашу заглянуть»
Тарас Шевченко «Назар Стодоля» – найвизначніший драматичний твір Тараса Шевченка. Саме його показали на сцені актової зали учні 9-А класу під керівництвом Харатинович М.В., учителя української мови та літератури. Постановка різдвяної містерії-бурлеску про сватання двох женихів до одної дівки, доньки багатого сотника, захопила увагу глядача від самого початку, адже на сцені відбувалося дійство, учасниками якого були школярі. Оригінальні режисерські рішення відкрили нове прочитання класичного твору та оригінальне бачення сюжету, що відбувається у XVII столітті поблизу Чигирина, в козацькій слободі, у ніч на Різдво Христове. У спектаклі тісно переплетені неймовірна сила кохання та високе відчуття лицарського кодексу честі.
За майстерність та прекрасну гру актори-аматори отримали
... Читати далі »